Producten op de markt zijn 3 jaar oud

Dit is, afhankelijk van de marktsegment, de realiteit als het gaat om productontwikkeling en innovatie. Het betekent dat het "nieuwe" producten die uw concurrent nu op de markt brengt, 3 jaar geleden zijn bedacht.

Wij helpen u om met de volgende generatie tijdig en succesvol op de markt te verschijnen.
Om onze relaties telkens van dienst te zijn, hebben wij een meer dan normale belangstelling voor nieuwe technologie├źn.
Het is een zeer belangrijk speerpunt van onze strategie omdat nieuwe technologie├źn, nieuwe producten mogelijk maken en nieuwe markten kunnen ontsluiten.
  • Wie bouwt waar een nieuwe chipfabriek, waarom en waarvoor?
    Deze informatie is belangrijk om onze klanten aan te geven in welke richting de markt zich beweegt
  • Welke chips komen op de markt, wat wordt de grote lijn van de ontwikkelingen?
  • Welke chips worden door wie in welke consumentenproducten toegepast?
    De toepassing van bijvoorbeeld Bluetooth in een spelcomputer heeft er mede toe bijgedragen dat deze techniek een veel groter bereik (en bekendheid) heeft gekregen.
  • Wat is de hype, wat zal blijven?
    Technologische doorbraken worden telkens weer gedaan. Sommige blijken hypes te zijn, sommige zullen blijven. Herinnert u zich de stofzuiger met Fuzzy Logic nog? Deze techniek was veelbelovend, het zou alle bestaande regeltechiek vervangen. Toch horen we er nu niets meer van.

In tegenstelling tot een eigen kleine interne elektronica-afdeling kan IBB dus veel meer focus maken en op veel grotere schaal de nieuwe ontwikkelingen volgen en voor haar klanten beschikbaar maken.
Wij helpen u de juiste techniek te kiezen voor uw nieuwe product, zodat het niet als ouderwets en achterhaald op de markt verschijnt.
Producten op de markt zijn 3 jaar oud