Strategie - alleen samen is er voordeel te behalen

Als basisregel begrijpen wij bij IBB als geen ander dat wij alleen: zonder uw succes is er voor ons geen succes!

Wij doen dit door het volgende aan te bieden:

Ervaring:
Sinds 1985 hebben wij heel veel ervaring opgedaan en deze informatie willen we inzetten om u te helpen.

Creativiteit:
Op dit moment is creativiteit de meest onderscheidende en daardoor de meest belangrijke sleutel tot succesfactor als het gaat om productontwikkeling
Graag tonen wij u aan waar en wanneer wij dit hebben bewezen.

One-stop-shop:
Wij zijn een "producerende ontwikkelaar". In the 21e eeuw gaat het allemaal over time-to-market en de steeds kortere levenscyclus van een product. Daar is een voortdurende, nauwe, samenwerking tussen eigenaar/initiatiefnemer en ons ontwikkelaar/producent een noodzakelijke voorwaarde.


Bright light - Bright partners

Naast de normale marketingactiviteiten die IBB ontplooit (van contact naar contract), heeft IBB in het verleden vaak goede resultaten bereikt met het ontwikkelen van een idee en dat vervolgens naar een potentiële gegadigde te brengen, zeg maar: met een goed idee goed partnerschap ontwikkelen.
Wanneer met een potentiële partner het idee doorgesproken is ontstaan er 3 mogelijkheden:

  1. het idee sluit aan op de doelmarkt en een samenwerking wordt gestart;
  2. het idee sluit niet aan maar ons initiatief brengt partijen wel in gesprek om andere ideeën te ontwikkelen;
  3. het idee sluit niet aan, partijen kennen elkaar maar er is op dat moment geen basis voor verdere samenwerking.
De situaties 1 en 2 doen zich het meeste voor.